Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €4,90. Bij besteding boven de €40,- betaal je geen verzendkosten.
Helaas passen de doosjes niet door de brievenbus, daarom zijn de verzendkosten €4,90.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 14.30 uur zijn betaald, worden door ons dezelfde werkdag verzonden. Onze verzendpartner DPD levert deze onder normale omstandigheden de volgende dag al bij je af. Nadat wij het pakket hebben meegegeven aan DPD ontvang je een Track & Trace-code voor het volgen van de bestelling.
Mocht de bestelling retour komen wegens, oa. een foutief adres, niet thuis zijn, weigering of omdat deze niet is afgehaald is bij het servicepunt, dan kan het pakket op verzoek opnieuw gestuurd worden. De verzendkosten worden dan wel opnieuw in rekening gebracht à €4,90. Na ontvangst van de betaling wordt het pakket opnieuw verstuurd. Mocht het op het moment van verzoek nog niet duidelijk zijn dat het pakket retour komt, dan volgt de betaalopdracht voor de nieuwe verzendkosten pas wanneer bekend is dat het pakket retour komt.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? Heb ik een herroepingsrecht?
Ja, dat is mogelijk. Mocht je een verkeerde keuze hebben gemaakt, laat dit zo snel mogelijk weten door contact op te nemen. Dan kijken wij samen naar de beste oplossing.

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@happytruffel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid. Je mag deze producten retour sturen, maar bij geopende verpakkingen wordt er wel gekeken naar waardevermindering van het product. Het is immers voedsel. Dit zal invloed hebben op het retourbedrag. Wij kunnen de kwaliteit na retour niet meer garanderen.

Wat is de gemiddelde houdbaarheid van de HappyTruffel/HappyChocolate?
Wij werken met een THT (Tenminste Houdbaar Tot) van 7-9 maanden.
Let op: Alle Prosecco- en Sint-edities hebben een afwijkende THT van 4-6 maanden.

Hoe kan ik HappyTruffel het beste bewaren?
Je kan ze het beste op een donkere plek bewaren en niet te warm. Een afrader is de koelkast. Daar worden de truffels te hard van en verzwakt de smaak. Mochten ze toch in de koelkast zijn beland, laat ze dan eerst op temperatuur komen voordat je eraan begint. Dan zijn ze weer op hun best.

Is HappyTruffel/HappyChocolate lactose- en glutenvrij of bevatten ze noten of pinda’s?
HappyTruffel/HappyChocolate is niet lactosevrij.
Normaliter is HappyTruffel/HappyChocolate glutenvrij. Mochten er gluten in een specifieke smaak zitten dan wordt dat bij die smaak/soort zelf aangegeven.
De truffels kunnen sporen van noten en pinda’s bevatten wegens de bereidingen van andere chocolade in de fabriek.

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
Je krijgt na het plaatsen van je bestelling altijd een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je bestelling.

Is HappyTruffel/HappyChocolate ook bij mij in de buurt te koop?
Dat is voor HappyTruffel zeker mogelijk. HappyChocolate is web-only.
Kijk bij ‘Verkooppunten’. Vraag het ons via het contactformulier, livechat of e-mail. Je kan het ook altijd bij een tankstation, boekwinkel, snoep- of chocoladewinkel in de buurt vragen of zij het verkopen.

Hebben de verkooppunten het volledige assortiment?
Nee, sommige producten zijn web-only. Daarnaast mag het verkooppunt zelf beslissen wat ze inkopen, dus kan het zijn dat ze iets niet in hun assortiment hebben opgenomen.

Is er ook een winkel van HappyTruffel/HappyChocolate?
Er is geen winkel van HappyTruffel, wel kun je op locatie de bestelling afhalen. (Kies hiervoor bij je bestelling via het kopje “Verzendopties”.) Dit contactadres is Innovatie 8, 6921RN Duiven (Gelderland). Ophaaltijden zijn tussen 10:00 en 12:00uur op werkdagen. Zet in het infovenster bij de afronding van de bestelling wanneer je verwacht langs te komen, dan kunnen wij er rekening mee houden.

Ik ben een (snoep)winkel, kan ik HappyTruffel/HappyChocolate inkopen voor wederverkoop?
Dat is voor HappyTruffel zeker mogelijk. HappyChocolate is web-only. Kijk voor meer informatie op https://www.happytruffel.nl/verkooppunten/ .

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
Excuses voor het probleem dat is ontstaan. Wij zien graag waar het mis is gegaan en helpen mee zoeken naar de beste oplossing. Je kan je bezwaar aan ons melden via info@happytruffel.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verzending in de zomer
Uiteraard willen wij dat jij, of de persoon voor wie je het koopt, geniet van onze HappyTruffel/HappyChocolate. Helaas is chocolade niet bestand tegen warmte. Om de kwaliteit te waarborgen, versturen wij niet vanaf 28 graden Celsius. Dat betekent als in Gelderland deze temperatuur verwacht wordt en/of op het leveradres. Verzending, op verzoek, tijdens warme periodes is voor eigen verantwoording en HappyTruffel/HappyChocolate is niet verantwoordelijk voor gesmolten chocolade tijdens transport.
Wij werken met veel bedrijven samen die HappyTruffel aanbieden aan consumenten. Bel ons via 085-1304109 of laat je gegevens achter via info@happytruffel.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

0