Herroepingsrecht en Klachtenregeling

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? Heb ik een herroepingsrecht?

Ja, dat is mogelijk. Mocht je een verkeerde keuze hebben gemaakt, laat dit zo snel mogelijk weten door contact op te nemen. Dan kijken wij samen naar de beste oplossing.

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@happytruffel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid. Je mag deze producten retour sturen, maar bij geopende verpakkingen wordt er wel gekeken naar waardevermindering van het product. Het is immers voedsel. Dit zal invloed hebben op het retourbedrag. Wij kunnen de kwaliteit na retour niet meer garanderen.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?

Excuses voor het probleem dat is ontstaan. Wij zien graag waar het mis is gegaan en helpen je naar de beste oplossing te vinden. Je kan je bezwaar aan ons melden via info@happytruffel.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

0