• Voor 14:30 uur besteld = zelfde werkdag verzonden! *
  • GRATIS verzending vanaf €30,-
  • Achteraf betalen

Klantenservice

Onderwerpen

Ik heb geen bevestiging ontvangen. Is het wel goed gegaan?

De kans is zeer aannemelijk dat de bevestiging in de map “Ongewenste e-mail” (Hotmail/Live/Outlook) / “Spam” (oa. Gmail) terecht is gekomen. Mocht het daar niet zijn aangekomen kijk dan of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Zo ja, neem dan contact met ons op. Dan is de kans groot dat het emailadres foutief is doorgegeven.
Mocht je twijfelen dan kun je altijd contact met ons opnemen tijdens kantooruren.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Wij willen graag dat je een ander blij maakt met HappyTruffel, dus deze optie is zeker aanwezig. Klik, na je eigen adres (Factuurgegevens) te hebben ingevuld, op het vakje “Verzenden naar een ander adres?” eronder. Dan kun je het adres van de ontvanger invoeren.

De verzendkosten bedragen €3,95 per adres. Bij besteding boven de €30,- per adres betaalt u geen verzendkosten. Verzendingen zijn brievenbuspost (PostNL) of standaard pakketpost (DPD).
Voor zendingen naar Duitsland bedragen de verzendkosten € 5,95. Naar België bedragen ze € 7,50. Naar deze landen verzenden wij altijd via pakketpost via DPD.

Welke bestellingen gaan via de brievenbus:
– Maximaal 1 stuk per adres (of 2x een HappyTruffel-editie met 6 truffels)
– Alleen doosjes met 6, 12 of 16 truffels
– HappyBar
– HappyHart
– Happy Chocoladeletter
– Happy Kerstboom
– Happy Kerstkrans

 

De rest gaat via pakketpost.

De verzendpartners streven om de volgende dag (maandag t/m zaterdag (brievenbusleveringen niet op maandag)) te leveren. Er is helaas altijd een kleine mogelijkheid van vertraging. Vooral in de weken voor de feestdagen. Hierdoor garanderen wij de verzenddatum en niet de leverdatum.
Brievenbuspost bevat geen Track & Trace, maar hebben wel een 24-uurs levering. Pakketten hebben standaard een Track & Trace.
Mocht u twijfelen over een mogelijke vertraging, bestel dan minimaal een dag eerder. Wij verzenden alleen op werkdagen. Een bestelling op werkdagen voor 14:30 uur is een gegarandeerde verzending op dezelfde dag.

Wat is de gemiddelde houdbaarheid van de HappyTruffel/HappyBar?

Wij werken met een THT (Tenminste Houdbaar Tot) van 6-9 maanden.
Let op: Alle Prosecco en Cookietruffels hebben een afwijkende THT van 4-6 maanden.

Hoe kan ik HappyTruffel het beste bewaren?

Je kan ze het beste op een donkere plek bewaren en niet te warm. Een afrader is de koelkast. Daar worden de truffels te hard van en de kou verzwakt de smaak. Mochten ze toch in de koelkast zijn beland, laat ze dan eerst op temperatuur komen voordat je eraan begint. Dan zijn ze weer op hun lekkerst.

Is HappyTruffel/HappyBar lactose- en glutenvrij of bevatten ze noten of pinda's?

HappyTruffel/HappyBar is niet lactosevrij. HappyBar is niet glutenvrij.
Normaliter is HappyTruffel glutenvrij. Mochten er gluten in een specifieke smaak zitten dan wordt dat bij die smaak/soort zelf aangegeven.
De truffels/repen kunnen sporen van noten en pinda’s bevatten wegens de bereidingen van andere chocolade in de fabriek.

Is er ook een winkel van HappyTruffel?

Nee, er is geen winkel van HappyTruffel. Je kan het wel bij ons magazijn afhalen. Kies hiervoor bij je bestelling via het kopje “Verzendopties”.

Ons magazijn zit op het volgende adres:

Innovatie 8
6921RN Duiven (Gelderland)

Ophaaltijden zijn tussen 10:00 en 12:00 uur op werkdagen. Je wordt via email ingelicht wanneer het pakketje voor je klaarligt.

Verzendgarantie ipv. levergarantie

De verzendpartners streven om de volgende dag (maandag t/m zaterdag (brievenbusleveringen niet op maandag)) te leveren. Er is helaas altijd een kleine mogelijkheid van vertraging. Vooral in de weken voor de feestdagen. Hierdoor garanderen wij de verzenddatum en niet de leverdatum.
Mocht u twijfelen over een mogelijke vertraging, bestel dan minimaal een dag eerder. Wij verzenden alleen op werkdagen. Een bestelling op werkdagen voor 14:30 uur is een gegarandeerde verzending op dezelfde dag.

Welke bestellingen gaan via de brievenbus:
– Maximaal 1 stuk per adres (of 2x een HappyTruffel-editie met 6 truffels)
– Alleen doosjes met 6, 12 of 16 truffels
– HappyBar
– HappyHart
– Happy Chocoladeletter
– Happy Kerstboom
– Happy Kerstkrans

De rest gaat via pakketpost.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3,95 per adres. Bij besteding boven de €30,- per adres betaalt u geen verzendkosten. Verzendingen zijn brievenbuspost (PostNL) of standaard pakketpost (DPD).
Voor zendingen naar Duitsland bedragen de verzendkosten € 5,95. Naar België bedragen ze € 7,50. Naar deze landen verzenden wij altijd via pakketpost via DPD.

Welke bestellingen gaan via de brievenbus:
– Maximaal 1 stuk per adres (of 2x een HappyTruffel-editie met 6 truffels)
– Alleen doosjes met 6, 12 of 16 truffels
– HappyBar
– HappyHart
– Happy Chocoladeletter
– Happy Kerstboom
– Happy Kerstkrans

De rest gaat via pakketpost.

De verzendpartners streven om de volgende dag (maandag t/m zaterdag (brievenbusleveringen niet op maandag)) te leveren. Er is helaas altijd een kleine mogelijkheid van vertraging. Vooral in de weken voor de feestdagen. Hierdoor garanderen wij de verzenddatum en niet de leverdatum.
Brievenbuspost bevat geen Track & Trace, maar hebben wel een 24-uurs levering. Pakketten hebben standaard een Track & Trace.
Mocht u twijfelen over een mogelijke vertraging, bestel dan minimaal een dag eerder. Wij verzenden alleen op werkdagen. Een bestelling op werkdagen voor 14:30 uur is een gegarandeerde verzending op dezelfde dag.

Verzenden naar België / Duitsland mogelijk?

Voor verzendingen richting België en Duitsland zijn de kosten € 5,95. Ook hier is de verzending gratis boven een bestelbedrag van € 30,- per adres. Deze bestellingen gaan altijd via pakketpost en niet via de brievenbus.

Kan ik ook afhalen op jullie magazijn?

Ja, dat is mogelijk. Kies hiervoor bij je bestelling via het kopje “Verzendopties”.

Ons magazijn zit op het volgende adres:

Innovatie 8
6921RN Duiven (Gelderland)

Ophaaltijden zijn tussen 10:00 en 12:00 uur op werkdagen. Je wordt via email ingelicht wanneer het pakketje voor je klaarligt.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Wij willen graag dat je een ander blij maakt met HappyTruffel, dus deze optie is zeker aanwezig. Klik, na je eigen adres (Factuurgegevens) te hebben ingevuld, op het vakje “Verzenden naar een ander adres?” eronder. Dan kun je het adres van de ontvanger invoeren.

De verzendkosten bedragen €3,95 per adres. Bij besteding boven de €30,- per adres betaalt u geen verzendkosten. Verzendingen zijn brievenbuspost (PostNL) of standaard pakketpost (DPD). Voor zendingen naar België of Duitsland bedragen de verzendkosten € 5,95. Naar deze landen verzenden wij altijd via pakketpost via DPD.

Welke bestellingen gaan via de brievenbus:
– Maximaal 1 stuk per adres (of 2x een HappyTruffel-editie met 6 truffels)
– Alleen doosjes met 6, 12 of 16 truffels
– HappyBar
– HappyHart
– Happy Chocoladeletter
– Happy Kerstboom
– Happy Kerstkrans

De rest gaat via pakketpost.

De verzendpartners streven om de volgende dag (maandag t/m zaterdag (brievenbusleveringen niet op maandag)) te leveren. Er is helaas altijd een kleine mogelijkheid van vertraging. Vooral in de weken voor de feestdagen. Hierdoor garanderen wij de verzenddatum en niet de leverdatum.
Mocht u twijfelen over een mogelijke vertraging, bestel dan minimaal een dag eerder. Wij verzenden alleen op werkdagen. Een bestelling op werkdagen voor 14:30 uur is een gegarandeerde verzending op dezelfde dag.

Verzenden bij zomerse temperaturen

Uiteraard willen wij dat jij, of de persoon voor wie je het koopt, geniet van onze HappyTruffel/HappyBar. Helaas is chocolade niet bestand tegen warmte. Om de kwaliteit te waarborgen, versturen wij niet vanaf 28 graden Celsius. Dat betekent als in Gelderland en/of op het afleveradres deze temperatuur verwacht wordt.
Bij de warmere temperaturen tot 28 graden verzenden wij met een toegevoegde coolpack.

Verzending, op verzoek, boven de 28 graden is voor eigen verantwoording en HappyTruffel/HappyBar is dan niet verantwoordelijk voor gesmolten chocolade tijdens transport.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? Heb ik een herroepingsrecht?

Ja, dat is mogelijk. Mocht je een verkeerde keuze hebben gemaakt, laat dit zo snel mogelijk weten door contact op te nemen. Dan kijken wij samen naar de beste oplossing.

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@happytruffel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid. Je mag deze producten retour sturen, maar bij geopende verpakkingen wordt er wel gekeken naar waardevermindering van het product. Het is immers voedsel. Dit zal invloed hebben op het retourbedrag. Wij kunnen de kwaliteit na retour niet meer garanderen.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?

Excuses voor het probleem dat is ontstaan. Wij zien graag waar het mis is gegaan en helpen mee zoeken naar de beste oplossing. Je kan je bezwaar aan ons melden via info@happytruffel.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Welke betaalopties zijn er?
  • iDeal
  • PayPal
  • Klarna (Achteraf betalen)
  • Overboeking
  • MisterCash/Bancontact
  • Creditcard (Visa/Mastercard)
  • VVV Cadeaubon

– Bij keuze voor ‘Overboeking’ wordt de bestelling pas verwerkt en verzonden nadat de betaling binnen en verwerkt is.

– Bij Klarna wordt er gevraagd om hun voorwaarden te accepteren. Dat komt omdat ze betaling voorschieten en het als een krediet wordt behandeld. Heb je vragen over betaalsituaties rondom een Klarna-betaling dan is het het beste om contact met hen op te nemen, omdat zij de betaling overnemen van ons.